Szkolenie
Szkolenie, które pozwoli sprostać wymaganiom współczesnego biznesu. Bądź liderem, zdobywaj nowe zlecenia, zwiększ zasięgi i sprzedaż! Podczas szkolenia poznasz mechanizmy reklamy targowanej za pomocą narzędzi Google.
Adresaci
Szkolenie kierowane dla każdej osoby prowadzącej biznes oraz osób zamierzających spróbować swoich sił w social media marketingu!
Tematyka
- Wstęp do Google Ads – omówienie pojęć.
- Omówienie struktury konta.
- Tworzenie konta i ustawienia płatności (praktyczne).
- Planowanie kampanii.
- Wybór słów kluczowych.
- Tworzenie reklam.
- Wybór stron docelowych.
- Tworzenie kampanii na sieć wyszukiwania (praktyczne).
- Rozszerzenia reklam (praktyczne).
- Wprowadzenie do Wyniku Jakości.
- Ustawianie konwersji w Google Ads (praktyczne).
- Podstawowa optymalizacja kampanii (praktyczne).
- Wprowadzenie do sieci reklamowej Google.
- Tworzenie kampanii na sieć reklamową (praktyczne).
- Integracja konta Google Ads z kontem Analytics (praktyczne).
- Zaawansowana optymalizacja struktury konta (praktyczne).
- Zaawansowana optymalizacja słów kluczowych (praktyczne).
- Optymalizacja pod kątem zakładanych celów (praktyczne).
- Zaawansowane aspekty Wyniku Jakości.
- Optymalizacja sieci reklamowej (praktyczne).
- Remarketing (sieć reklamowa i wyszukiwania) (praktyczne).
- Reklamy Wideo w obrębie YouTube (praktyczne).
Czas trwania:
8 godzin dydaktycznych. Nauka w systemie popołudniowym w wybrane dni robocze (w godz. 17-20.15) -dni szkolenia 28.01.2021 oraz 02.02.2021Ważne informacje
Zajęcia odbywają się w budynku Wyższej Szkoły Humanistycznej TWP w Szczecinie, przy ul. Monte Cassino 15, w laboratorium komputerowym.
Kurs jest organizowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 652).
Więcej informacji: tel. (91) 44 80 021 lub e-mail: szkolenia@twp.szczecin.pl.