Social Media Marketing – moduł 4 – Potęga Google ADS – stacjonarnie

Szkolenie

Szkolenie, które pozwoli sprostać wymaganiom współczesnego biznesu. Bądź liderem, zdobywaj nowe zlecenia, zwiększ zasięgi i sprzedaż! Podczas szkolenia poznasz mechanizmy reklamy targowanej za pomocą narzędzi Google.

Adresaci

Szkolenie kierowane dla każdej osoby prowadzącej biznes oraz osób zamierzających spróbować swoich sił w social media marketingu!


Tematyka

  • Wstęp do Google Ads – omówienie pojęć.
  • Omówienie struktury konta.
  • Tworzenie konta i ustawienia płatności (praktyczne).
  • Planowanie kampanii.
  • Wybór słów kluczowych.
  • Tworzenie reklam.
  • Wybór stron docelowych.
  • Tworzenie kampanii na sieć wyszukiwania (praktyczne).
  • Rozszerzenia reklam (praktyczne).
  • Wprowadzenie do Wyniku Jakości.
  • Ustawianie konwersji w Google Ads (praktyczne).
  • Podstawowa optymalizacja kampanii (praktyczne).
  • Wprowadzenie do sieci reklamowej Google.
  • Tworzenie kampanii na sieć reklamową (praktyczne).
  • Integracja konta Google Ads z kontem Analytics (praktyczne).
  • Zaawansowana optymalizacja struktury konta (praktyczne).
  • Zaawansowana optymalizacja słów kluczowych (praktyczne).
  • Optymalizacja pod kątem zakładanych celów (praktyczne).
  • Zaawansowane aspekty Wyniku Jakości.
  • Optymalizacja sieci reklamowej (praktyczne).
  • Remarketing (sieć reklamowa i wyszukiwania) (praktyczne).
  • Reklamy Wideo w obrębie YouTube (praktyczne).
Cena: 280 PLN

Czas trwania:

8 godzin dydaktycznych. Nauka w systemie popołudniowym w wybrane dni robocze (w godz. 17-20.15) -dni szkolenia 16.12.2020 oraz 21.12.2020

Ważne informacje

Zajęcia odbywają się w budynku Wyższej Szkoły Humanistycznej TWP w Szczecinie, przy ul. Monte Cassino 15, w laboratorium komputerowym.

Kurs jest organizowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 652).

Więcej informacji: tel. (91) 44 80 021 lub e-mail: szkolenia@twp.szczecin.pl.