Social Media Marketing 4 w 1 (weekendowy) -stacjonarnie

Szkolenie

Szkolenie, które pozwoli sprostać wymaganiom współczesnego biznesu. Bądź liderem, zdobywaj nowe zlecenia, zwiększ zasięgi i sprzedaż! Podczas szkolenia poznasz możliwości popularnych narzędzi: Facebooka – czyli zbudujesz swój fan page aby zaistnieć w sieci! Facebook Ads Manager – tutaj nauczysz się efektywnie zarządzać reklamami, Google ADS – poznasz mechanizmy reklamy targowanej oraz poznasz obsługę Instagrama.

Adresaci

Szkolenie kierowane dla każdej osoby prowadzącej Biznes oraz osób zamierzających spróbować swoich sił w social media marketingu!


Tematyka

Laboratorium Facebooka

  • Wprowadzenie do Social Media.
  • Gdzie warto się pokazać? Przegląd Social Media.
  • Facebook – profil prywatny a fanpage.
  • Założenie facebook’a.
  • Budowanie odbiorców, posty, konkursy, żebrolajki.
  • Założenie Menagera Stron – Businnes Facebook.
  • Konfiguracja profilu.
  • Budowanie przekazu marketingowego.

Facebook Ads Menager

  • Wprowadzenie do reklam w Internecie.
  • Facebook Ads Manager – omówienie.
  • Grupy odbiorców.
  • Typy kampanii reklamowych.
  • Optymalizacja reklam.
  • Praca na budżecie reklamowym.

Instagram w marketingu

  • Instagram – dlaczego Twoja firma powinna być obecna na tej platformie?
  • Reklama na Instagramie.
  • Budowanie przyciągającego uwagę profilu.
  • Tworzenie wartościowych treści.
  • Publikowanie postów i budowanie profilu.
  • Poznaj swoją społeczność i jej nawyki.
  • Przydatne aplikacje i ich obsługa.

Potęga Google Ads

  • Wstęp do Google Ads – omówienie pojęć.
  • Omówienie struktury konta.
  • Tworzenie konta i ustawienia płatności (praktyczne).
  • Planowanie kampanii.
  • Wybór słów kluczowych.
  • Tworzenie reklam.
  • Wybór stron docelowych.
  • Tworzenie kampanii na sieć wyszukiwania (praktyczne).
  • Rozszerzenia reklam (praktyczne).
  • Wprowadzenie do Wyniku Jakości.
  • Ustawianie konwersji w Google Ads (praktyczne).
  • Podstawowa optymalizacja kampanii (praktyczne).
  • Wprowadzenie do sieci reklamowej Google.
  • Tworzenie kampanii na sieć reklamową (praktyczne).
  • Integracja konta Google Ads z kontem Analytics (praktyczne).
  • Zaawansowana optymalizacja struktury konta (praktyczne).
  • Zaawansowana optymalizacja słów kluczowych (praktyczne).
  • Optymalizacja pod kątem zakładanych celów (praktyczne).
  • Zaawansowane aspekty Wyniku Jakości.
  • Optymalizacja sieci reklamowej (praktyczne).
  • Remarketing (sieć reklamowa i wyszukiwania) (praktyczne).
  • Reklamy Wideo w obrębie YouTube (praktyczne).
Cena: 750 PLN

Czas trwania:

20 godzin dydaktycznych. Nauka w systemie weekendowym (sobota i niedziela od 9.00 do 17.00)

Ważne informacje

Zajęcia odbywają się w budynku Wyższej Szkoły Humanistycznej TWP w Szczecinie, przy ul. Monte Cassino 15, w laboratorium komputerowym.

Kurs jest organizowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 652).

Więcej informacji: tel. (91) 44 80 021 lub e-mail: szkolenia@twp.szczecin.pl.